Home > Educatie > jocul pe calculator ca mijloc de socializare

jocul pe calculator ca mijloc de socializare

Ca update la postul de aici, am fost pana la urma la LANStrike si ne-am jucat pe calculator (eu doar vreo 4 ore, marea majoritate mai mult). Felicitari echipei organizatorice pentru cantitatea de munca enorma depusa si pentru rezultatul excelent.

Au participat vreo 50 de studenti si vreo 7 asistenti care au fost batuti la toate jocurile la care au indraznit sa participe. Nu-mi dau seama inca daca asta este un lucru bun sau rau :). Din punctul de vedere al obiectivelor referitoare la socializare, nu sunt sigur insa ca acestea au fost atinse. A fost foarte distractiv, am vazut o prezentare ff tare a unui joc realizat de studenti pentru imagine cup, dar din punct de vedere al socializarii am oarecare dubii. de exemplu a durat cam 30 de minute sa ma prind cine este “EuAcela” timp in care ne-a batut de vreo 4 ori la starcraft. Echipa lor cred ca ne-a identificat la fel de greu tinand cont ca nici noi nu aveam nick-uri ff descriptive. pe colegii de echipa am reusit sa-i supar la cat de prost am jucat iar la CS (in care am intrat vreo 10 minute) nu stiu pe cine am impuscat:).

In concluzie – inca o data, o idee excelenta, o realizare pe masura insa cred ca nu calculatorul este mediul ideal de socializare pentru studentii de la calculatoare:)

UPDATE: poze de la eveniment realizate de Michou

Categories: Educatie
  1. March 25, 2008 at 2:29 am

    Poze noi de la eveniment;)
    http://picasaweb.google.com/srait.bucuresti

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment