Home > Educatie, Tehnologie > dbpedia in practica

dbpedia in practica

Ma gandeam la un articol despre educatia artistica (influentat de o vizita la Orsay) si mi-am amintit de un film remarcabil cu Julia Roberts si Kirsten Dunst. Cum amicul cu filmedevazut nu era online am zis sa pun si eu in practica acea cautare semantica de care le-am povestit studentilor. Asa ca in loc sa caut pe google (15 secunde) am zis sa folosesc DBPedia. Mi-a luat 30 de secunde mai mult dar am aflat informatiile exacte:)

Pentru cine vrea sa vada exact query-ul si rezultatul e de ajuns un click pe linkul de mai jos

http://dbpedia.org/snorql/?query=SELECT+%3Ffilm+WHERE+{%0D%0A%3Ffilm++.%0D%0A%3Ffilm++%0D%0A}

Cum maine este si prezentarea IOM la specializarea C4 s-ar putea sa-mi fie util acest exemplu:)

Categories: Educatie, Tehnologie Tags: , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment