Home > Societate > de necrezut – raspuns la o sesizare trimisa prin mail catre politia romana

de necrezut – raspuns la o sesizare trimisa prin mail catre politia romana

in urma cu ceva timp am trimis si eu o sesizare catre politia romana. Enervat dupa ce am pierdut o ora in trafic pe 7 km am investit 5 minute in urmatorul mail: “… as dori sa va sesizez ca datorita faptului ca multi soferi nu respecta interdictia de a circula pe Dacia dinspre piata Gemeni spre piata Romana, traficul peMihai Eminescu este ingreunat in fiecare dimineata. Zeci de masini vin de pe Dacia si blocheaza intersectia, cauzand neplaceri tuturor celorlalti soferi. 

Am vazut in repetate randuri agenti de politie in intersectie care nu au oprit niciodata o masina venind de pe sensul interzis. Voiam sa va intreb daca se poate face ceva in acest sens sau daca indicatorul “sens interzis cu exceptia RATB” a devenit optional? …” (…=formule de introducere+incheiere)

Astazi am primit urmatorul raspuns:

“… La sesizarea dumneavoastră transmisă pe adresa de e-mail a Brigăzii de Poliţie Rutieră, prin care reclamaţi faptul că pe Bd. Dacia, sensul dinspre Piaţa Gemeni către Piaţa Romană, unii conducători auto nu respectă semnificaţia indicatorului „Accesul interzis tuturor vehiculelor, cu excepţia RATB”, vă comunicăm că în perioada 01 – 10.04.2009, agenţii de poliţie rutieră au acţionat în zonă.

          Cu această ocazie au depistat şi sancţionat contravenţional 42 conducători auto care au încălcat prevederile art. 111 din regulamentul pentru aplicarea O.U.G. nr. 195/2002 republicată.

          Aspectele semnalate de dumneavoastră rămân în atenţia agenţilor de poliţie rutieră. …”

M-a uimit faptul ca desi dupa aproape o luna – totusi am primit un raspuns. In continuare nu am vazut politie sau masini oprite pe acolo – e drept ca am mers mai mult cu bicicleta intre timp dar totusi pare a fi un pas inainte. Pare ca se mai intampla lucruri bune si pe la politia noastra:)

  1. Dan Baicu
    April 21, 2009 at 1:37 pm

    este exclus in ziua de azi sa nu primesti un raspuns. cel putin in bucuresti… se pot lua sanctiuni destul de nasoale daca nu raspunzi in termen de 30 de zile. calendaristice…oricum nu cred k ai rezolvat ceva! aici tine mai mult de nesimtirea omniprezenta a soferilor din romania…ieri am prins un blocaj pe un drum national (se formase o coada de cel putin 3 km) si desigur k s/au gasit destul de multi jmecheri care depaseau si blocau tot ce venea din contrasens…a fost haos…

  2. April 22, 2009 at 4:09 pm

    nesimtirea se educa:)
    sa fi fost un echipaj care sa le fi luat carnetele celor care depaseau macar pt 3 luni si apoi sa se puna pe net rezultatele si sigur ar scadea numarul “jmecherilor”

  3. April 22, 2009 at 10:31 pm

    …si uite asa, politia ar putea cistiga o gramada de bani… daca si-ar da putin silinta 🙂

  4. May 2, 2009 at 4:45 pm

    Salut,

    Ai aparat foto?
    Ai ceas?

    Well, stai frumos cu aparatul in intersectie si pozeaza (cand e si agentul acolo) cum trec vreo 10 masini pe sensul RATB timp de 5 minute de exemplu – ai grija sa se vada numerele lor si faptul ca agentul e in strada.

    Apoi, le dai mail, neaparat in seara aceea si le zici:

    Buna ziua,

    Astazi in data de , intre ora si am observat cum prin intersectia masinile cu urmatoarele numere trecand pe sensul RATB care este interzis, iar agentul de politie nu a luat nici o masura. – va atasez pozele care dovedesc acest lucru.

    Doresc sa cunosc ce masuri veti lua pentru a nu se repeta acest lucru.

    => evident nu trimiti de pe adresa ta de mail.

    😀 welcome to the club of people changing Romania.
    Btw, pe ce adresa de mail le-ai trimis mail prima oara?

  5. May 4, 2009 at 9:57 pm

    le-am trimis pe adresa bpr@b.politiaromana.ro de pe adresa mea personala:).
    Pana acum nu m-a oprit politia din cauza asta:)
    referitor la camera tot zic ca imi iau una cu mine.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment