Home > Educatie > ACS sarbatoreste Craciunul impreuna cu studentii

ACS sarbatoreste Craciunul impreuna cu studentii

December 11, 2009 Leave a comment Go to comments

Da, titlul este foarte ambiguu. In urma cu cativa ani as fi inteles si as fi crezut ca suntem chemati la ore pe 25 decembrie si cadoul este un deadline la o tema. Dar lucrurile s-au schimbat si recunosc, cateodata nu-mi vine nici mie sa cred cat de mult. Anul acesta Facultatea de Automatica si Calculatoare a inchiriat un patinoar(!!!) si invita atat profesorii cat si studentii sa vina si sa patineze si sa se simta bine impreuna la un eveniment de socializare care va fi sper primul dintr-o lunga lista.

Descrierea completa si invitatia pentru participarea la eveniment o puteti gasi pe Facebook (da, acum facultatea se mediatizeaza pe Facebook) 🙂

Ce sa zic, felicitari organizatorilor si ne vedem acolo! 🙂

Categories: Educatie Tags: , ,
  1. December 14, 2009 at 10:32 pm

    Vorbim de aceeasi ACS? Ca tare imi e greu sa concep asemenea schimbari… 🙂 Oricum, felicitari organizatorilor! Nu pot decat sa ma bucur pentru lucrurile astea si sa-mi para rau in acelasi timp ca nu le-am prins si noi. 🙂

  2. behindblueeyez
    January 7, 2010 at 8:34 pm

    wow, suna extraordinar. Ma bucur sa aud de aceste schimbari 🙂
    Cum a fost?

    • January 8, 2010 at 5:47 am

      pare ca foarte bine. eu nu am ajuns:(

  1. December 11, 2009 at 1:20 pm

Leave a comment